Klachtafhandeling

Bij Grafilux.nl draait alles om tevreden klanten. Mocht u onverhoopt toch een slechte ervaring hebben met uw bestelling of onze service dan horen wij dat graag. Wij doen er alles aan om uw klachten te verhelpen.

U kunt uw klacht richten aan de afdeling Klantenservice. Wij behandelen uw klacht altijd binnen 5 werkdagen. De klantenservice is te bereiken via het klachtenformulier.

Ga naar klachtenformulier

Mocht u bovenstaande methode niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Grafilux bij is aangesloten.

Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (kijk hiervoor op www.sgc.nl) of u kunt uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr

Vermelde prijzen op deze website zijn incl. BTW en af magazijn Gorinchem, tenzij anders aangegeven.